Uitzending en opnamen kerkdiensten

De erediensten en de kerkelijke activiteiten in de Oude Kerk (kunnen) worden uitgezonden via internet. Hiervoor heeft onze gemeente een eigen pagina op Kerkdienstgemist.nl, te benaderen met de knop ‘Luister live’ op de website. Daar kunnen de diensten rechtstreeks worden gevolgd met beeld en geluid.
Tevens kunnen er opnames van eerdere uitzendingen worden teruggekeken en gedownload. Van de kerkdiensten kan ook een cd of dvd worden gemaakt.
Deze is te bestellen bij Jaco Heykamp via telefoonnummer (0318) 48 53 26 of e-mail jdcheykamp@hervormdlunteren.nl

Wanneer u niet beschikt over internet is de kerkradio een ideaal hulpmiddel om de diensten te kunnen volgen.
Voor deze huis-aansluiting kunt u contact opnemen met kerkrentmeester Theo van den Brink.

T. (Theo) van den BrinkKerkrentmeester

0318 486231 tvdbrink@hervormdlunteren.nl